Κυριακή, 17 Ιουλίου 2016

Τάπερ στην παραλία... φάτε χωρίς τύψεις.



Το φαγητό στην παραλία δεν είναι απλή υπόθεση: πρέπει να είναι ελαφρύ, να μην είναι πολύ αλμυρό και να αντέχει στη ζέστη, εάν δεν έχετε φορητό ψυγείο.

Καλό είναι να αποφεύγετε τα μαγειρεμένα φαγητά γιατί αλλοιώνονται, διάφορες πίτες και γλυκά. Εάν αποφασίσατε να παίρνετε τάπερ στην παραλία η κλινική διαιτολόγος Δέσποινα Μαρσέλου σας συμβουλεύει τι πρέπει να προσέχετε και τι να φάτε χωρίς να φορτωθείτε με θερμίδες.

Φρουτοσαλάτα
Ροδάκινο, σταφύλι, κεράσια, βερίκοκο, φράουλες αποτελούν ιδανικές επιλογές. Κόψτε τα φρούτα σε μικρά κομμάτια και καταψύξτε τα πριν φύγετε για την παραλία, έτσι ώστε να τα απολαύστε δροσερά όταν θα έρθει η ώρα. Έχετε μόνον υπόψη σας τις μερίδες: Αν καταναλώσετε τη φρουτοσαλάτα ως κυρίως γεύμα (κι όχι ως σνακ) τότε μπορείτε να βάλετε 1 ροδάκινο, 10 ρόγες σταφυλιού, 10 κεράσια, 5 φράουλες και λίγο γιαούρτι.

Σαλάτα με καρπούζι
Κόψτε μία μεγάλη φέτα καρπούζι (100 γρ = 30 θερμίδες) σε κύβους. Κόψτε κρεμμυδάκι, ρίξτε 5 ελιές, αλάτι, πιπέρι και λίγο τυρί με λίγα λιπαρά (π.χ. μοτσαρέλα). Ανακατέψτε και φάτε τη μετά το μπάνιο.

Μείγμα από ανάλατους ξηρούς καρπούς
Αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης και λίπους και θα σας γεμίσουν ενέργεια. Προσοχή όμως να είναι ανάλατοι ώστε να μην σας αφυδατώσουν. Επιπλέον μπορείτε να κάνετε μία μείξη με τους καρπούς καρπούς με αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, όπως τα cranberries, blueberries, τα μύρτιλα και οι κορινθιακές σταφίδες. Έχετε υπόψη σας ότι μπορείτε να καταναλώσετε ως σνακ μόνο μία χούφτα από τα παραπάνω.

Σάντουιτς
Ετοιμάστε ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, τόνο και λαχανικά όπως αγγούρι και μαρούλι. Μπορείτε να ψήσετε επίσης διάφορα λαχανικά όπως μελιτζάνα, κολοκυθάκια και μανιτάρια και να τα βάλετε στο σάντουιτς. Καλή ιδέα είναι, επίσης, και η αραβική πίτα αντί για ψωμί.

Σαλάτα ζυμαρικών
Βράστε λίγα ζυμαρικά όπως τριβελάκι και συνδυάστε τα με κάπαρη, πιπεριές, ντοματάκια, μαϊντανό. Ρίξτε λίγη ρίγανη και 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Αποθηκεύστε τα σε τάπερ και πάρτε τα μαζί σας στην παραλία.

Ελαφρύ φαγητό
Εάν έχετε μαζί σας φορητό ψυγείο μπορείτε να πάρετε μαζί σας το φαγητό της ημέρας (π.χ. λίγα κεφτεδάκια, κλπ). Απλώς προσέξτε πολύ τις μερίδες που θα καταναλώσετε. Το ότι είστε στη θάλασσα δεν σας επιτρέπει να φάτε περισσότερο από όσο πρέπει με την προοπτική ότι θα τα «κάψετε» στο κολύμπι!

Το μυστικό
Μην ξεχάσετε να πίνετε νερό. Κάτω από τον ήλιο αφυδατώνεστε πολύ γρήγορα. Η ήπια αφυδάτωση μπορεί να σας κάνει να πεινάτε περισσότερο γι’ αυτό πίνετε νερό. Κι όχι, ο φρέντο καφές σας δεν μετράει για νερό.

Πηγή: omorfamystika.gr