Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2015

Γυμναστική με το ταίρι σου!!



Η γυμναστική είναι απαραίτητη για την καλή υγεία και καλή φυσική κατάσταση όλων μας.

Ένα σύνηθες φαινόμενο στα σύγχρονα ζευγάρια όταν συγκατοικούν είναι ότι έρχονται και τα παραπανίσια κιλά. Τα ζευγάρια που έχουν αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις, φορτωμένο πρόγραμμα και περιορισμένο προσωπικό χρόνο, αμελούν συχνά τον εαυτό τους και δε φροντίζουν για την καλή τους υγεία. Καλό θα ήταν ο ένας να παρακινεί τον άλλο και να αρχίσουν να γυμνάζονται μαζί για καλύτερη ποιότητα ζωής αλλά και για αναθέρμανση της σχέσης. Πολλοί άλλωστε υποστηρίζουν οτι όταν γυμνάζονταν παρέα με το ταίρι τους είχαν μεγαλύτερο κίνητρο και κατάφερναν να γυμναστούν πιο αποτελεσματικά.

Η γυμναστική μαζί με τον σύντροφο μας μπορεί να γίνει στο σπίτι, στην εξοχή, στην παραλία. Το να κάνετε μαζί γυμναστική βοηθάει να κάψετε θερμίδες πιο γρήγορα ενισχύοντας την σιλουέτα σας και την διάθεση σας, ανεβάζοντας έτσι την αυτοεκτίμησή σας, ενώ ταυτόχρονα απελευθερώνεστε από το στρες και την αρνητική ενέργεια!

Μπορείτε να κάνετε γυμναστική με τον σύντροφο μας 2-3 φορές την εβδομάδα. Όταν θα αρχίσετε να αθλείστε μαζί θα συνειδητοποιήσετε οτι οι ασκήσεις γίνονται πιο ευχάριστα, καλυτερεύετε την αντοχή, την δύναμη, την ευλυγισία του σώματος προετοιμάζοντας το να αντιμετωπίσει καλύτερα την ...ερωτική γυμναστική! Τα ζευγάρια δένονται όταν γυμνάζονται μαζί γιατί συνεργάζονται και συγχρονίζονται. Έχουν λιγότερο άγχος και οι ορμόνες που εκρήγνυνται ανεβάζουν την ερωτική διάθεση.

Είδη άσκησης που μπορούμε να κάνουμε με τον σύντροφο μας:

Περπάτημα: Το βαρετό περπάτημα με τον αγαπημένο σου μπορεί να μετατραπεί σε ένα ρομαντικό περίπατο.

Ποδηλασία: Βόλτα με τα ποδήλατα σε έναν παραλιακό δρόμο που μπορεί να καταλήξει σε έναν καφέ.

Χορός: Δραστηριότητα για να περάσετε καλά και παράλληλα να γυμναστείτε και να κάψετε θερμίδες. Οι χοροί συνδυάζουν ρυθμό, ελευθερία κίνησης με τη συγκεκριμένη μουσική. Είναι ιδανική άσκηση και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση (αερόβια ικανότητα) και την ψυχική υγεία.

Γυμναστική στο σπίτι: Μπορείτε να βρείτε προγράμματα γυμναστικής από Dvd, περιοδικά, στο διαδίκτυο και να ανανεώσετε το ασκησιολόγιο σας, όπως επίσης και να διευρύνεται το ασκησιολόγιο σας με διαφορετικά είδη άσκησης, pilates, yoga, CrossFit. Μπορείτε να κάνετε συνδυασμό ασκήσεων ανάλογα με το τι μπορείτε να εκτελέσετε. Βάλτε στόχους για να υπάρχει ένα επιπλέον κίνητρο στην άσκηση σας, π.χ. θέλω να χάσω τόσα κιλά, τόσους πόντους και ορίστε ένα χρονικό περιθώριο και κάντε τις μετρήσεις σας. Βάλτε τη μουσική δυνατά και έχοντας ένα σχοινάκι για ζέσταμα και αερόβια προπόνηση, 2 βαράκια, ένα λάστιχο για αντιστάσεις, ένα στρωματάκι για ασκήσεις εδάφους μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με τον σύντροφο να βοηθάει ενώ ο άλλος εκτελεί, να μετράει επαναλήψεις, να διορθώνει την άσκηση και αντίστροφα.

Ένα μικρό πρόγραμμα για το σπίτι:

Πάντα ξεκινήστε με καλή προθέρμανση (χαμηλής έως μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα και διατατικές ασκήσεις).
Συνεχίστε με σχοινάκι για ζέσταμα 15 λεπτά παράλληλα με τον σύντροφο σας
Επιλέξτε πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης και χρησιμοποιούμε 5 έως 10 σταθμούς.
Εκτελέστε ένα σετ σε κάθε άσκηση και μετά την ολοκλήρωση όλων των ασκήσεων ο κύκλος επαναλαμβάνεται.

Πρόγραμμα ασκήσεων με μπάλα ισορροπίας:

Άσκηση 1η: Άρση του κορμού με τα γόνατα και τα ισχία σε κάμψη (κοιλιακοί)
Άσκηση 2η: Εναλλάξ άρσεις χεριών και ποδιών (ραχιαίοι)
Άσκηση 3η: Πλάγιες άρσεις χεριών με αλτήρες από καθιστή θέση (ώμοι)
Άσκηση 4η:Εκτάσεις τρικέφαλων με αλτήρες (τρικέφαλος βραχιόνιος)
Άσκηση 5η: Πιέσεις στήθους με αλτήρες (στήθος)
Άσκηση 6η:Κάμψεις-εκτάσεις αγκώνων (στήθος δικέφαλος βραχιόνιος)
Άσκηση 7η: Κωπηλατική με αλτήρες (πλάτη)
Άσκηση 8η: Άρση του ποδιού από ύπτια θέση (γλουτιαίοι)
Άσκηση 9η: Ημικάθισμα σε τοίχο (εκτείνοντες κάτω άκρων)
Φέτος ο μήνας αυτός μπορεί να αποτελέσει την αρχή μιας μακροχρόνιας σχέσης, μην το καθυστερείτε!

Πηγή: diatrofi.gr