Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015

5 τροφές για αδύνατη μέση!



Οι πρωτεϊνες και τα δημητριακά ολικής άλεσης βοηθούν πολύ στο να αποκτήσεις μία αδύνατη μέση. Δες ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να σου κάνουν καλό!

Καυτερή πιπεριά
Τα καυτερά φαγητά είναι ο πιο εύκολος τρόπος να λειτουργεί καλύτερα ο μεταβολισμός σου και αυτό σημαίνει πως θα καις περισσότερο λίπος. Μπορείς να τα βάλεις στην καθημερινή σου διατροφή ή να τρως κάτι καυτερό 30 λεπτά πριν τα γεύματά σου. Οι καυτερές πιπεριές είναι στην κορυφή της λίστας αλλά και η καυτερή μουστάρδα κάνει επίσης τη δουλειά της.

Chia Seeds
Ένα από τα καλύτερα φαγητά για μικρότερη μέση, το chia seeds είναι μία τέλεια τροφή για να χάνεις λίπος. Περιέχει πολύ πρωτεϊνη και πολλές ίνες.

Σπανάκι
Μία από τις πιο υγιεινές τροφές για να χάσεις βάρος είναι το σπανάκι. Είτε το φας ωμό είτε μαγειρεμένο, το σπανάκι είναι επίσης γεμάτο σίδηρο και σου δίνει μόλις 33 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

Γιαούρτι
Τα προβιοτικά που περιέχονται στο γιαούρτι βοηθούν πολύ στη απώλεια βάρους. Επιπλέον μπορείς να αντικαταστήσεις την κρέμα γάλακτος στα φαγητά με γιαούρτι και έτσι να φτιάχνεις πιο υγιεινές συνταγές στην καθημερινότητα σου.

Αυγά
Η πρωτεϊνη είναι το κλειδί για πιο λεπτή μέση και τα αυγά έχουν πολλή από αυτή. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό που θα περιλαμβάνει αυγά και θα σου δίνει πολύ ενέργεια ενώ θα σε βοηθάει και να μην πεινάς.

Πηγή: faysbook.gr