Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη εκτός από το κρέας!



Αν προτιμάς να τρως ρεβύθια αντί για κοτόπουλο, καλό είναι να έχεις στο μυαλό σου πως χρειάζεσαι άλλες 2-3 μερίδες για να συμπληρώσεις τις πρωτεϊνες που χρειάζεσαι κάθε μέρα. Αυτές οι 8 τροφές είναι υψηλές σε πρωτεϊνη και θα βοηθήσουν το σώμα σου να είναι υγιές και δυνατό.

Αυγά (6 gr. ανά αυγό)
Ξεκίνα την ημέρα σου σωστά με μία ομελέτα. Αυτή θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις την ημέρα σου τουλάχιστον μέχρι το μεσημεριανό.

Cottage Cheese (13 gr ανά μισό φλιτζάνι)
Αποτελεί ένα τέλειο σνακ. Είναι οικονομικό και περιέχει και ασβέστιο το οποίο είναι καλό για τα κόκκαλά σου. Μπορείς επίσης να το βάλεις σε κρεμώδη πιάτα σου ή να αντικαταστήσεις με αυτό την κρέμα γάλακτος.

Kινόα (8 gr ανά φλιτζάνι μαγειρεμένο)
Πρόκειται για μία υψηλή σε πρωτεΐνες τροφή η οποία αποτελεί και καλή πηγή σιδήρου και ινών. Χρειάζεται μόλις 20 λεπτά για να μαγειρευτεί και είναι ιδανική τροφή για βραδινό.

Σπόροι κολοκύθας (7 gr ανά 28 gr)
Είναι ένα πολύ εύκολο σνακ το οποίο μπορείς να έχεις μαζί σου και να τρως όποτε θέλεις. Οι σπόροι έχουν πολλές θερμίδες και γι’αυτό καλό είναι να προσέχεις πόσους τρως.

Αποξηραμένη φασόλια (12 gr. ανά φλιτζάνι)
Τα φασόλια, οι φακές και τα ρεβίθια είναι μία πεντανόστιμη επιλογή πρωτεϊνών.

Γιαούρτι (15 gr. ανά κεσεδάκι)
Πρόκειται για ένα χαμηλό σε θερμίδες σνακ το οποίο μπορείς να φας ανά πάσα στιγμή και να αισθανθείς και πολύ χορτάτη.

Φυστικοβούτυρο (8 gr. πρωτεΐνης ανά 2 κουταλιές της σούπας)
Βάλτο στο ψωμί σου αντί για βούτυρο ενώ μπορείς να το βάλεις και σε smoothies. Συνδυασμένο με ένα κρακεράκι είναι το τέλειο σνακ.

Αμύγδαλα (6 gr. πρωτεΐνης ανά 28 gr)
Μία μερίδα αμύγδαλα περιλαμβάνει μία χούφτα από αυτά ή 2 κουταλιές της σούπας βούτυρο αμυγδάλου. Βάλτο σε σαλάτες ή φάε τα αμύγδαλά σου ωμά.

Πηγή: faysbook.gr