Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

Ποια μπαχαρικά σε κάνουν πιο αδύνατη, έξυπνη και ευτυχισμένη;

Γνώριζες ότι τα μπαχαρικά δεν προσφέρουν μόνο ενδιαφέρουσα γεύση στο φαγητό, αλλά ενεργοποιούν το μεταβολισμό και μπορούν να θεωρηθούν «φάρμακο» σε πολλές περιπτώσεις;

√ Κανέλα για δυνατά οστά.
Κι όμως η κανέλα δεν βοηθά μόνο στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση λίπους, αλλά ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και περιέχει μαγνήσιο, μέταλλο που βοηθά στη διατήρηση της οστικής πυκνότητας. Φροντίζετε να τρώτε ένα κουταλάκι κανέλας καθημερινά, βάλτε την στο καφέ ή πάνω στα μήλα και τα δημητριακά.

√ Κύμινο για το μυαλό.
Σύμφωνα με εργαστηριακές έρευνες, το κύμινο έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που βελτιώνουν τη μνήμη και μειώνουν το stress.

√ Γαρύφαλλο για τις καούρες.
Η ευγενόλη, συστατικό που περιέχουν τα γαρύφαλλα βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσπεψίας και των προβλημάτων του στομάχου.

√ Τζίντζερ για τους μυϊκούς πόνους.
Το τζίντζερ περιέχει τζιντζερόλη, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που ανακουφίζει τους πόνους των μυών μετά την προπόνηση και τις κράμπες της περιόδου. Προσθέστε το λοιπόν στο post-workout smoothie.

√ Κουρκουμάς για την κατάθλιψη.
Σύμφωνα με έρευνες, η κουρκουμίνη που βρίσκεται στον κουρκουμά, έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μειώνουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Προσθέστε το στο ρύζι και στο κους-κους.